Acesta este un articol de suport tehnic pentru studenții care vor să-și reseteze parola pentru contul de student în Școala Pentru Suflet.

Pot apărea probleme de autentificare din cauza unei parole uitate, invalide sau expirate. În acest caz este recomandat ca studentul să dea reset la parolă pentru a o schimba. Pentru a reseta parola, urmează acești pași:

1. În fereastra pentru conectare, apasă: "Ai uitat parola?"


2.
Introdu adresa de email cu care ai creat contul și apasă: Trimite-mi Instrucțiuni


3. Dacă aveți un cont în Școala Pentru Suflet, atunci veți vedea o notificare care indică faptul că instrucțiunile de resetare au fost trimise la adresa de e-mail specificată:


4. Dacă nu a venit mailul pentru restarea parolei direct în folderul principal al căsuței de email, asigurați-vă că ați verificat folderele secundare: spam, promoții, actualizări, sociale.

5. Dacă nu aveți un cont în Școala Pentru Suflet, asociat cu adresa de e-mail introdusă, atunci veți primi un mesaj de eroare care indică faptul că adresa dvs. de e-mail nu este asociată cu un cont existent.

Dacă apare această notificare, acest lucru indică faptul că ați utilizat o altă adresă de e-mail pentru a vă înscrie pe platforma. Dacă ați verificat adresa cu care ați creat contul de student și considerați că aceasta notificare este o eroare, contactați-ne pe [email protected]