MENȚIUNI IMPORTANTE PENTRU ACCESUL DIN PUNCT DE VEDERE TEHNIC LA MATERIALELE DE PE PLATFORMA ȘCOALA PENTRU SUFLET!

Suntem bucuroși ca și echipă de suport să venim în ajutor fiecărui student pentru a avea un parcurs fără probleme tehnice în cadrul Școlii Pentru Suflet.

Ținând cont de faptul că avem câteva zeci de mii de studenți care parcurg simultan retragerea de 40 de zile, ne-am gândit să împărtășim principalele soluții la eventualele probleme tehnice.

Acestea pot apărea atunci când vrei să accesezi un curs sau o lecție publicată pe platforma școala pentru suflet.

În acest fel, timpul de așteptare pentru soluționarea unei probleme atunci când primim cerere de suport tehnic, va fi redus drastic și vom putea să ajutăm cât mai mulți studenți.


1. Accesarea oricărui curs, lecție sau material publicat este posibilă doar prin contul de student, din MENU, secțiunea CURSURILE MELE;

2. Atunci când nu poți accesa materialele, apar de regulă 3 erori. Le poți verifica în ordinea următoare:

a)Nu ești logat încă în contul de student. Pentru logare la contul de student, apasă CONECTEAZĂ-TE din MENU și introdu datele de acces cu care ai creat contul(emailul și parola). Altfel, vei avea acces doar la sectiunea pentru public;

b)Ai schimbat dispozitivul, ori ai dat reset la acesta și trebuie să-l re-confirmi pentru a avea acces la contul de student.

Atunci când apare această eroare, primești o notificare prin care ești informat că trebuie să confirmi dispozitiviul.Acest lucru are loc pentru protecția datelor din contului tău.

Pentru confirmare, introduci adresa de email cu care ai creat contul și vei primi un mail instant cu un cod de identificare. Cu acel cod, confirmi dispozitiviul.

c)Ai uitat parola la cont și nu mai poți accesa contul de student. Apeși linkul “Ai uitat parola” și urmezi instrucțiunile de resetare a parolei, folosind aceeași adresa de email cu care ai creat inițial contul. Te rugăm să-ți notezi parola undeva pentru a nu mai avea probleme pe viitor în această privință.

3.Ai accesat contul de student, poți vedea sesiunea, dar nu pornește audio sau video. De refresh la pagină. Verifică viteza rețelei de internet. Schimbă dispozitivul. Folosește browserul chrome dacă accesezi de pe laptop sau desktop;

4.Orice problemă tehnică de conectare și accesare este trimisă doar pe adresa [email protected] și nu într-un coment pe orice pagină de facebook corelată sau administrată de către academie. Este posibil ca acel coment să fie identificat mult prea târziu.

5.Studenții care văd un coment care are legătura cu vreo problemă de logare sau acces la școala pentru suflet, pot să comunice colegului într-un reply la acel coment adresa de email [email protected] pentru soluționare și să nu ofere niciodată indicații tehnice sau date personale;

Acestea sunt de obicei problemele tehnice pe care le întâmpină 90% dintre studenții care accesează platforma școala pentru suflet.

Suntem încrezători că aceste mențiuni să ne ajute atât pe noi cât și pe studenți pentru a înlătura din start eventualele erori tehnice de conectare sau acces.

Dacă aceste mențiuni sunt verificate și problema întâlnită de către student nu se află printre ele, așteptăm cu drag un mail pe [email protected] și vom face tot posibilul să rezolvăm problema tehnică în cel mai scurt timp.